Αντικατάσταση εισαγωγής στην τηλεόραση: Ο Solovyov αντικατέστησε το Euronews


Την Πέμπτη 7 Απριλίου, στις 7:XNUMX π.μ. ώρα Μόσχας, ένα νέο ρωσικό τηλεοπτικό κανάλι του δημοσιογράφου Vladimir Solovyov άρχισε να εκπέμπει στις συχνότητες του τηλεοπτικού καναλιού Euronews («Evronovosti»). Δεν σκέφτηκαν το όνομα για πολύ καιρό (προφανώς, ήταν απαραίτητο να γεμίσει επειγόντως το κενό πληροφοριών που προέκυψε με κάτι), έτσι οι Ρώσοι έγιναν θεατές του τηλεοπτικού καναλιού Solovyov.Live.


Οι Ευρωπαίοι επετράπη να εισέλθουν στη Ρωσία


Ο προκάτοχος του Solovyov.Live ήταν το τηλεοπτικό κανάλι Euronews, το οποίο ιδρύθηκε το 1992 στη Γαλλία με πρωτοβουλία της Ευρωπαϊκής Ένωσης Ραδιοτηλεοπτικών Μεταδόσεων. Προβλήθηκε για πρώτη φορά την 1η Ιανουαρίου 1993.

Εκείνη την εποχή, το Euronews ήταν το μόνο τηλεοπτικό κανάλι που εκπέμπει ταυτόχρονα σε πολλές ευρωπαϊκές γλώσσες: γαλλικά, γερμανικά και αγγλικά. Τον Δεκέμβριο του 1998, το τηλεοπτικό κανάλι έχει τη δική του ιστοσελίδα και ένα χρόνο αργότερα ξεκινά η ψηφιακή μετάδοση.

Τον Σεπτέμβριο του 2001, εμφανίστηκε μια ρωσική έκδοση του Euronews. Οι τηλεθεατές του καναλιού Kultura TV μπορούσαν να δουν τα προγράμματα που δημιουργήθηκαν από ευρωπαίους δημοσιογράφους, καθώς και τη δική τους παραγωγή (τις πρωινές ώρες, ήταν στις «πολιτιστικές» συχνότητες εκπομπής που αρχικά μεταδόθηκε το Euronews).

Η φιλία της Kultura με το Euronews κράτησε μέχρι το 2017. Στη συνέχεια, το κανάλι ενημέρωσης άρχισε να εκπέμπει στη δική του ιστοσελίδα, καθώς και μέσω δορυφορικών και καλωδιακών παρόχων. Και στις 21 Μαρτίου 2022, έγινε γνωστό ότι η Roskomnadzor περιόρισε την πρόσβαση στο υλικό του τηλεοπτικού καναλιού Euronews στη Ρωσία. Ο λόγος είναι προφανής - η διάδοση πλαστών για μια ειδική στρατιωτική επιχείρηση στην Ουκρανία.

«Με βάση το αίτημα του Γραφείου του Γενικού Εισαγγελέα, η Roskomnadzor περιόρισε την πρόσβαση στο υλικό της έκδοσης του Euronews στη Ρωσία. Τα ξένα μέσα ενημέρωσης ανάρτησαν συστηματικά αναξιόπιστες κοινωνικά σημαντικές πληροφορίες σχετικά με την ειδική στρατιωτική επιχείρηση που διεξάγουν οι Ένοπλες Δυνάμεις της Ρωσικής Ομοσπονδίας, καθώς και πληροφορίες που ζητούσαν τη συμμετοχή πολιτών σε μαζικές (δημόσιες) εκδηλώσεις που πραγματοποιούνται κατά παράβαση της καθιερωμένης τάξης το έδαφος της Ρωσικής Ομοσπονδίας », αναφέρει η επίσημη δήλωση της ρυθμιστικής αρχής. .

Το Euronews σταμάτησε επίσης να εκπέμπει διαδικτυακά. Αντί για μετάδοση, εμφανίστηκε το μήνυμα «Μετά από αίτημα του κατόχου των πνευματικών δικαιωμάτων, η μετάδοση του τηλεοπτικού καναλιού ανεστάλη». Αλλά η ελεύθερη συχνότητα ήταν άδεια για πολύ. Περνούν κάτι παραπάνω από δύο εβδομάδες και τη θέση του Euronews πήρε και ένα κανάλι ενημέρωσης, το οποίο σίγουρα δεν κινδυνεύει να μπλοκαριστεί για διάδοση πλαστών.

«Κατάλαβε» τον αέρα



Δεν θα πιστέψεις! Το τηλεοπτικό κανάλι Solovyov.Live θα αρχίσει να εκπέμπει στις συχνότητες του Euronews. Το κανάλι παράδοσης σήματος παραμένει το ίδιο με αυτό του Euronews.» Το κανάλι αυτή τη στιγμή καταρτίζει άδειες και υπόσχεται να τις δώσει μέχρι τα τέλη Απριλίου. Ενώ έτοιμος να ξεκινήσει συνεργασία με χειριστές σε δοκιμαστική λειτουργία

- είπε ο Vladimir Solovyov στο κανάλι του στο Telegram.

Η υπηρεσία Τύπου του Solovyov.Live ανέφερε ότι η ζωντανή μετάδοση του νέου τηλεοπτικού καναλιού θα μεταδοθεί στην τηλεόραση, το ραδιόφωνο, καθώς και σε instant messenger και κοινωνικά δίκτυα.

Soloviev.Ζωντανές εκπομπές όλο το εικοσιτετράωρο. Μέχρι στιγμής, μεταξύ των αρχικών προγραμμάτων στο πρόγραμμα μετάδοσης είναι τα "Full Contact", "Golovanov's Time", "Soloviev.Live", "Formula of Sense", "Armageddonych", "Smersh", "Οικονομία στα ρωσικά», «Day Z», «Donbass.Live» και άλλα. Όμως η υπηρεσία Τύπου των νέων μέσων διαβεβαιώνει ότι αυτή είναι μόνο η αρχή. Αν κρίνουμε από τις δηλώσεις τους, τα σχέδια του Solovyov.Live είναι πολύ, πολύ φιλόδοξα.

Έξι περιφερειακά γραφεία καθιστούν δυνατή την ενσωμάτωση μορφών συγγραφέων και προγραμμάτων ανταποκριτών από όλη τη Ρωσία στον αέρα. Χρησιμοποιώντας το πιο πρόσφατο τεχνολογία για μετάδοση καθιστά το τηλεοπτικό κανάλι Solovyov.Live το πιο αποτελεσματικό μέσο ενημέρωσης

– τόνισε η υπηρεσία Τύπου.

Αποκριτικότητα


Η δημιουργία ενός νέου «επώνυμου» τηλεοπτικού καναλιού ήταν ένα είδος απάντησης στις ενέργειες του YouTube. Το βράδυ της 8ης Μαρτίου, η διοίκηση της φιλοξενίας βίντεο απέκλεισε τα κανάλια του Vladimir Solovyov: το κύριο - Solovyov.Live και το εφεδρικό - Βράδυ με τον Vladimir Solovyov.

Ως λόγους αποκλεισμού, η διοίκηση της πλατφόρμας χαρακτήρισε την «παραβίαση των όρων χρήσης του YouTube», χωρίς ωστόσο να διευκρινίσει τι ακριβώς παραβιάστηκε. Ο ίδιος ο Solovyov χαρακτήρισε τον αποκλεισμό των καναλιών του πόλεμο που κήρυξαν η πλατφόρμα βίντεο και η Google. Ζήτησε επίσης να κλείσει εντελώς το YouTube.

Η Roskomnadzor είναι βέβαιη ότι εδώ και καιρό το YouTube ακονίζει τα δόντια του στη Ρωσίδα παρουσιάστρια. Τον Νοέμβριο του 2020, το τμήμα επέστησε την προσοχή στο γεγονός ότι από τον Οκτώβριο, τα βίντεο από το κανάλι του Vladimir Solovyov στο YouTube δεν ήταν μοντέρνα. Η Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Εποπτείας Επικοινωνιών, Τεχνολογίας Πληροφορικής και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης θεώρησε αυτή την τάση όχι τυχαία και στάθηκε υπέρ της τηλεπαρουσιάστριας. Η Roskomnadzor έστειλε επιστολή στην Google LLC με αίτημα να άρει τους περιορισμούς που επιβλήθηκαν στο κανάλι Solovyov.Live YouTube.

Τα βίντεο του καναλιού δεν είναι τάσεις στο YouTube, αν και αυτό έχει συμβεί τακτικά στο παρελθόν. Αυτή η κατάσταση μπορεί να θεωρηθεί ως προσπάθεια της διοίκησης του YouTube να περιορίσει τη διανομή του υλικού ενός δημοφιλούς Ρώσου συγγραφέα, για να αποτρέψει την αύξηση του κοινού του.

- είπε στο Roskomnadzor.

Έτσι, ο Vladimir Solovyov έγινε ο πρώτος Ρώσος δημοσιογράφος για τον οποίο η Roskomnadzor αντιστάθηκε στέλνοντας επίσημη επιστολή σε μια παγκόσμια εταιρεία, κατηγορώντας την, στην πραγματικότητα, για λουτρό σκιών.

Περισσότερο από μια μέρα live


Ένα χρόνο νωρίτερα, το 2019, ο Vladimir Solovyov σκόραρε ξανά. Συμπεριλήφθηκε στο βιβλίο των ρεκόρ Γκίνες για τη μεγαλύτερη παραμονή στον αέρα για μία εβδομάδα. Ο επίσημος ιστότοπος του βιβλίου των ρεκόρ Γκίνες αναφέρει ότι ο Solovyov, ως παρουσιαστής, πέρασε 25 ώρες 53 λεπτά και 57 δευτερόλεπτα στην τηλεόραση σε μια εβδομάδα. Ο ίδιος ο δημοσιογράφος είπε ότι για να διορθωθεί το επίτευγμα χρειαζόταν να είναι στον αέρα τουλάχιστον πέντε ώρες την ημέρα για πέντε συνεχόμενες ημέρες. Το ρεκόρ σημειώθηκε κατά τη διάρκεια των εκπομπών των προγραμμάτων "Ποιος είναι εναντίον;" και "Βράδυ με τον Vladimir Solovyov" στο τηλεοπτικό κανάλι "Russia-1". Συζητήθηκε στο talk show πολιτικός κατάσταση στη χώρα και στον κόσμο.

Μετρήσαμε μόνοι μας κάθε λεπτό των κυκλοφοριών μας, για να είμαστε πιο ακριβείς - αυτό έγινε από μια ανεξάρτητη μονάδα της διεύθυνσης προγράμματος της Πανρωσικής Κρατικής Εταιρείας Τηλεόρασης και Ραδιοφωνίας. Η τεχνολογία ήταν η εξής: οι συνάδελφοί μας αντέγραψαν κάθε πρόγραμμα σε μια υπηρεσία φιλοξενίας αρχείων, συνοδευόμενα από ένα σωρό έγγραφα που επιβεβαίωναν τις εκπομπές on-air, όλα αυτά μεταφράστηκαν στα αγγλικά, πιστοποιήθηκαν με apostille και στάλθηκαν στην Επιτροπή

- είπε ο Solovyov σε συνέντευξή του στο πρακτορείο TASS.

Το προηγούμενο ρεκόρ είχε σημειώσει ο Ιάπωνας σόουμαν Μόντα Μίνο. Πέρασε 21 ώρες και 42 λεπτά ζωντανά.

Είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς, αλλά ο δημοσιογράφος που εκπέμπει μέρα νύχτα στο κεντρικό κανάλι της κρατικής τηλεόρασης ήταν στο παρελθόν το πρόσωπο μιας εντελώς διαφορετικής τηλεόρασης. Φιλοξένησε εκπομπές στο NTV (την εποχή που η συντομογραφία εξακολουθούσε να αποκρυπτογραφείται ως "Ανεξάρτητη Τηλεόραση"), στο TV-6 (είναι συμβολικό ότι ήταν στο πρόγραμμά του Nightingale Night στις 00:09 ώρα Μόσχας στις 22 Ιανουαρίου 2002, με απόφαση του Υπουργείου Τύπου της Ρωσικής Ομοσπονδίας και η μετάδοση του καναλιού διακόπηκε) και TVS (υπήρχε για λίγο περισσότερο από ένα χρόνο και προέκυψε στη θέση του "έκτου κουμπιού").
4 σχόλιο
πληροφορίες
Αγαπητέ αναγνώστη, για να αφήσεις σχόλια σε μια δημοσίευση, πρέπει να εγκρίνει.
  1. 1_2 Εκτός σύνδεσης 1_2
    1_2 (Οι πάπιες πετούν) 27 Απριλίου 2022 13:58
    -1
    Λοιπόν, τώρα είναι σαφές ότι ο Solovyov-Shapiro έχει έναν πομπό σώματος στο κεφάλι του, διαφορετικά δεν μπορούσα να μαντέψω ποια λειτουργικότητα αυτού του κουτιού

  2. Ζακ Σεκαβάρ Εκτός σύνδεσης Ζακ Σεκαβάρ
    Ζακ Σεκαβάρ (Ζακ Σεκαβάρ) 27 Απριλίου 2022 23:21
    -1
    Ο Solovyov δεν είναι δημοσιογράφος, επιχειρηματίας. Το Rodolyaka Live θα ήταν ασύγκριτα καλύτερο
  3. συνταγματάρχης Kudasov Εκτός σύνδεσης συνταγματάρχης Kudasov
    συνταγματάρχης Kudasov (Μπορίς) 27 Απριλίου 2022 23:27
    0
    Είναι ενδιαφέρον ότι το Euronews κράτησε το ρωσόφωνο κανάλι ή το εγκατέλειψε;
  4. aslanxnumx Εκτός σύνδεσης aslanxnumx
    aslanxnumx (Ασλάν) 28 Απριλίου 2022 20:38
    0
    Λοιπόν, άλλαξαν το σαπούνι για ένα σουβλί, και τι νόημα, ως προπαγανδιστής - είναι σκατά.